اسلام آباد ‘دنیا کا دوسرا خوبصورت ترین دارالحکومت’

گزشتہ کئی زور سے اسلام آباد کے شہریوں کو ایک بل بورڈ کو دیکھ کر خوشگوار حیرت ہورہی ہے جس میں وفاقی دارالحکومت کو دنیا کا دوسرا سب سے خوبصورت دارالحکومت قرار دیا گیا ہے۔
تاہم سب سے پہلے ان کے ذہنوں میں یہ سوال آتا ہے کہ اس دعویٰ کی تشہیر سے قبل کیا معیار اپنایا گیا۔
اسلام آباد کے ایک رہائشی نعیم احمد کا کہنا ہے کہ وہ اسلام آباد ہائی وے پر اپنے اہل خانہ کے ساتھ ڈرائیو کر رہے تھے جب ان کی اس بورڈ پر نظر پڑی جو I-8 چوک پر لگا ہے۔
بورڈ پر وزیراعظم نواز شریف کی ایک تصویر کے ساتھ زیرو پوائنٹ انٹرچینگ کی تصویر دیکھی جاسکتی ہے۔
نعیم صاحب کے مطابق ان کی بیوی نے کہا کہ اگر اسلام آباد واقعی دنیا کا دوسرا سب سے خوبصورت دارالحکومت ہے تو ہم سب کو اس پر فخر ہونا چاہیے۔
انہوں نے کہا کہ ہم اسلام آباد کی خوبصورتی کے حوالے سے سنتے رہتے تھے لیکن ہمیں یہ علم نہیں تھا کہ یہ دنیا کا دوسرا سب سے خوبصورت دارالحکومت ہے۔
کمپنی کی ملکیت میں چلنے والے بورڈ کے ایک نمائندے محمد علی کا کہنا تھا کہ انہیں بورڈ پر لگانے کے لیے اشتہار ملتے رہتے ہیں لیکن سی ڈے اے سے معاہدے کے تحت وہ بھی انہیں استعمال کرسکتی ہے۔
انہوں نے بتایا کہ سی ڈی اے نے یہ اشتہار اسلام آباد ہائی وے کو وسعت دینے کے کام سے قبل لگایا تھا۔ ہمیں اشتہار کے بارے میں کچھ نہیں پتہ۔
دوسری جانب متعدد ویب سائٹس نے دنیا کے دس خوبصورت ترین دارالحکومت کی خبر شائع کی ہیں۔
ایک ویب سائٹ کے مطابق لندن دنیا کا خوبصورت ترین دارالحکومت ہے جس کے بعد اسلام آباد کا نمبر آتا ہے۔
اس فہرست میں برلن تیسرے، واشنگٹن چوتھے، پیرس پانچویں، روم چھٹے، ٹوکیو ساتویں، بڈاپسٹ آٹھویں، اوٹاوا نویں جبکہ ماسکو دسویں نمبر پر ہے۔
سی ڈی اے ایک افسر نے نام ظاہر کرنے کی شرط پر بتایا کہ جب یہ اشتہار لگایا جارہا تھا، انہوں بھی اس کی رینکنگ کے معیار کے بارے میں سوچا تھا۔
انہوں نے کہا کہ میں نے اس بارے میں پوچھ گچھ کی تو پتہ چلا کہ سبز علاقوں، منصوبہ بندی، انفرااسٹرکچر اور پہاڑوں کو مدنظر رکھتے ہوئے یہ رینکنگ جاری کی گئی۔
انہوں نے کہا کہ اس میں کوئی شک نہیں کہ اسلام آباد دنیا کے خوبصورت ترین اور منصوبہ بندی والے شہروں میں سے ایک ہے اور اسی وجہ سے اسے اس فہرست میں دوسرا نمبر ملا۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s